Forum Lubliniec Strona Główna Lubliniec



NÓŻ KOMANDOSA 07' - lista chętnych do pomocy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubliniec Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Prezes
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Pon 20:25, 01 Paź 2007    Temat postu: Back to top

W piatek potrzeba dwie osoby do podawania wody na punkcie
Jak tam wasze koleżanki do biura dzieci
dzisiaj znalazłem jedną


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
ZM
Mała Brązowa
Mała Brązowa



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LUBLINIEC

 PostWysłany: Pon 20:30, 01 Paź 2007    Temat postu: Back to top

oczywiście będę , Paweł jeszcze załatwia taśmy ale do czwartku da radę , podajcie godzinę i czy zabrać coś np. piła , młotek itp

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kris
Duża Brązowa
Duża Brązowa



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec, Poland

 PostWysłany: Pon 20:31, 01 Paź 2007    Temat postu: Back to top

Danield92 napisał:
Ja i Tomek Kucharczyk potwierdzam.Najlepiej po południu bo ja i Tomek K.mamy naukę.


Dobrze, że my nie chodzimy do szkoły...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Prezes
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Pon 20:31, 01 Paź 2007    Temat postu: Back to top

di napisał:


czwartek mam wolny od zajęć Very Happy więc też mogę pomóc

Przydasz się chociażby do wystroju biura i okolic. Może będzie juz jakieś pakowanie reklamówek.
Bajbardziej wystrój pomieszczeń poprawia Grzytwa z Kajstofem. Skrobanie, gipsowanie, malowanie.
Transparent juz wita gości przy katowickej trasie


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Prezes
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Pon 20:35, 01 Paź 2007    Temat postu: Back to top

Czy wiecie że lepienie kodów kreskowych i komletowanie agrafek zabrało dwójce ludzi prawie cała dniówkę

W czwartek postarajcie się być gotowi do pracy o 17
Kto może niech bedzie wcześniej. Tam juz Krystian bedzie pracował w poblizu hotelu. Zmrok nie jest naszym sprzymierzeńcem


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Danield92
Mała Brązowa
Mała Brązowa



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Wto 6:37, 02 Paź 2007    Temat postu: Back to top

My z Tomkiem przyjedziemy do Kokotka na rowerach w czwartek około 14.30. Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Alek
Mała Srebrna
Mała Srebrna



Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

 PostWysłany: Wto 8:10, 02 Paź 2007    Temat postu: Back to top

Będę w czwartek około 15.00

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Prezes
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Wto 8:43, 02 Paź 2007    Temat postu: Back to top

mam dla cienie, madzi i stasiara pokój

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Prezes
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Wto 8:49, 02 Paź 2007    Temat postu: Back to top

5. BIURO ORGANIZACYJNE – SKŁAD, FUNKCJE I ZAKRESY ODPOWIEDZIALNOŚCI

Dyrekcja biura organizacyjnego:
Zbigniew ROSIŃSKI - dyrektor biegu
Krzysztof KOSELSKI - kierownik ds. sportowych i marketingu
Kazimierz KORDZIŃSKI - kierownik sekretariatu
Krystian Świerc - kierownik ds. pomiaru, oznaczenia i zabezpieczenia trasy





Zbiorcze zestawienie obsługi VII Biegu „O NÓŻ KOMANDOSA”
- 15 żołnierzy służby czynnej
- 23 zawodników WKB „Meta” Lubliniec
- 30 wychowanków PDDz W Ciasnej
- 11 uczniów Technikum Leśnego w Brynku
- 10 strażaków OSP Potępa
- 15 osób z rodzin i znajomych
- 2 Funkcjonariusza Straży Miejskiej + samochod
- 2 Żołnierzy ŻW + samochód
- 3 Lekarzy
- 1 Sanitariusz
- 7 pracowników obsługujących gastronomię
- 17 harcerzy ZHP
Łącznie:








I ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY VII BIEGU „O NÓŻ KOMANDOSA”

I Sekretariat VII Biegu „O NÓŻ KOMANDOSA”
Kazimierz KORDZIŃSKI - kierownik sekretariatu
Zdzisław PLASKOTA - obsługa Biegu Głównego KLŁM
Jan STASICZEK - wydawanie numerów
Karolina PLASKOTA - obsługa Biegu Głównego
Marian MICHAŁEK - obsługa Biegu Głównego FGHIJ
Paweł PIPIORSKI - obsługa Biegu Głównego NOPRS
Roman PYTEL - obsługa Biegu Głównego ABCDE
Damian JAGIELSKI - obsługa Biegu Głównego wyd. nr
Magda - obsługa Biegu Głównego
- kierownik obsługi biura zapisów Biegów Dzieci
- obsługa biegów dla dzieci III-IV
Joanna MARCZUK - obsługa biegów dla dzieci III-IV
- obsługa biegów dla dzieci GIM
Edyta PLASKOTA - obsługa biegów dla dzieci
- obsługa biegów dla dzieci V-VI
- obsługa biegów dla dzieci V-VI
- obsługa biegów dla dzieci I-II
- opłaty, wypisywanie dyplomów
Maria MACIEJEWSKA - opłaty, wypisywanie dyplomów
Hieronim OLEJNICZAK - kierownik zespołu obsługi komputerowej
Grzegorz FLUNT - wydawanie reklamówek

Zadanie: sprawdzanie poprawności wypełnienia kart zgłoszeń. Wpisywanie oznaczeń
(informacyjnie rodzaj służby i stopień)
Sprawdzenie podpisu oświadczeń. Kontrola dokumentów pozwalających na klasyfikowanie
wśród mundurowych (legitymacje, r-zy wyjazdu, zaświadczenia itp.). Udzielanie
zawodnikom odpowiedzi. Wydawanie numerów startowych. Dostarczanie zgłoszeń do
obsługi komputerowej
Przyjmowanie opłat

II Depozyt
Weronika SROGA - przyjmowanie depozytu
Michalina MACIEJEWSKA - przyjmowanie depozytu
Grzegorz TWARDZIK - utrzymanie porządku
ZHP - utrzymanie porządku
Zadania: Utrzymanie porządku w szatni, umywalni i ubikacji. Uzupełnianie środków
higienicznych Przyjmowanie do depozytu rzeczy przekazanych przez zawodników,
oznaczanie ich numerem identycznym jak numer startowy, na podstawie którego będą
wydawane.

III Zespół obsługi mety
Zbigniew ROSIŃSKI - kierownik zespołu opieki nad zawodnikami na mecie
Bartosz BURY - szef służb zabezpieczenia medycznego
Zbigniew ROSIŃSKI - nadzór leja
Patryk CICHY - woda na mecie
Adam ZAWADKA - wydawanie drzewek, woda na mecie
Joanna STANIEWICZ - wręczanie medali na mecie
Małgorzata CHMIELOWSKA - wręczanie medali na mecie
Marek JASIŃSKI - wręczanie medali na mecie
Andrzej NIEDZWIECKI - fotoreporter
Michał WALCZEWSKI - fotoreporter
Hieronim OLEJNICZAK - sędzia główny,kierownik ds. pomiaru czasu na mecie
Mirosław SZRAUCNER - pilot, fotoreporter
Janusz SZAFARCZYK - pomocnik sędziego meta
Janusz MAŁEK - pomocnik sędziego
Zbigniew SZELEŚ - klasyfikacja dzieci
Seba - ustawianie dzieci
Maria MACIEJEWSKA - przejęcie pierwszej trójki do dekoracji, weryfikacja wyników
Zenon NOWAKOWSKI - spiker biegu głównego

Zakres i zadania:
- przyjęcie na mecie wszystkich zawodników od I do ostatniego miejsca
- wręczanie medali każdemu zawodnikowi na mecie
- wręczanie upominków na mecie każdemu zawodnikowi
- udzielanie zawodnikom pomocy na mecie i odprowadzenie do punktu medycznego
- wykonanie zdjęcia każdemu zawodnikowi biegu głównego
ustalenie kolejności zawodników na mecie i osiągniętych czasów. Filmowanie wbiegających zawodników BG w celu przeprowadzenia weryfikacji. Sprawne przyjęcie i przesuwanie do kolejnych punktów. Pytanie (z uśmiechem) każdego zawodnika o samopoczucie i czy nie potrzebuje pomocy


IV Zespół ds. dekoracji i reklamy
Adam ZAWADKA - odpowiedzialny za dekorację i reklamy Biegu, Sponsorów i Patronów Medialnych
Michał WALCZEWSKI - odpowiedzialny za reklamę w Internecie
Krzysztof KOSELSKI - odpowiedzialny za zebranie reklam od sponsorów, współorganizatorów i patronów medialnych
Mateusz ZAWADKA - odpowiada za dekoracje bramy mety i startu
Łukasz ROSIŃSKI - wykonanie projektu regulaminu, plakatu i dyplomu
Michał BORCUCH - odpowiada za rozwieszenie plakatów na mieście
Grzegorz LANCMAN - tor przeszkód
Zadanie: przygotowanie stadionu i obiektów Silesiany do przeprowadzenia zawodów.
Dekoracja placu i podium. Usunięcie i zabezpieczenie reklam.
Wykonanie projektów oraz druk: regulaminów, plakatów, dyplomów. Przeprowadzenie
akcji reklamowych na zawodach sportowych poprzedzających bieg.
Przeprowadzenie dwukrotnie akcji plakatowej na mieście oraz w szkołach, zakładach i instytucjach powiatu lublinieckiego. Współpraca z mediami przed i po biegu.


V Zepół ds. loterii
Dyrektor PDDz - kierownik zespołu
wychowanek - loteria fantowa
spiker - losowanie upominków
Zadania: każdemu zawodnikowi odbierającemu nr i za każdą złotówkę wydanie losu darczyńcy w celu wpisania na niej swoich danych. Przeprowadzenie losowania.

VI. Zespół obsługi komputerowej, kserograficznej, łączności, internetowej
Hieronim OLEJNICZAK - kierownik zespołu obsługi komputerowej i obsługi informatycznej, umieszczenie wyników w internecie
Paweł PIPIORSKI - zabezpieczenie łączności pomiędzy zespołami, wywieszanie wyników
Hieronim OLEJNICZAK - zapisy przez Internet
Łukasz ROSIŃSKI - umieszczenie wyników dzieci na stronie internetowej
Zadania: umieszczanie na stronach internetowych aktualnych wiadomości przed i po
biegu. Aktualizacja wyników na tablicy, przygotowanie kompletu dla spikera i mediów.
Zabezpieczenie łączności pomiędzy zespołami i na trasie

VII. Zespół zabezpieczenia medycznego
w dniu 05.10
Lekarz –Bury Bartosz
sanitarka UG 01009 kierowca Arkadiusz Wojtal
w dniu 06.10
lekarz –Świtała Marek
sanitarka UC 00012 kierowca Michał Chadaj
sanitarka UG 01013 kierowca Paweł Kot
w dn 06.10 zespół ratowniczy z pogotowia SAWMED

Zadanie: Wystawienie dwóch punktów pomocy na trasie biegu (PCK). Obserwacja i pytanie
o samopoczucie każdego kończącego bieg. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej
osobom potrzebującym i zgłaszającym taką potrzebę.


VIII. Komisja nagród
Zbigniew ROSIŃSKI - przewodniczący komisji nagród
Kazimierz KORDZIŃSKI - zespół rozdziału nagród
Barbara ROSIŃSKA - zespół rozdziału nagród
Diana GOŁEK - pakowanie reklamówek
Mirosław SZRAUCNER - odpowiedzialny za wybory Miss Biegu i losowanie
Łukasz ROSIŃSKI - wykonanie i rozesłanie dyplomów
Zadania: Zakup, segregacja i podział nagród i upominków. Oznaczenie oraz przygotowanie pucharów i nagród do wręczenia. Rozesłanie wyników, zdjęć i dyplomów.

IX. Zespół bezpieczeństwa
ŻW - 2 ŻW + samochód
SM - 2 SM + samochód
STRZEBIECKI - kierowanie samochodów na parking
- kierowanie samochodów na parking
Rozładunek, przenoszenie, załadunek, ustawianie, parking:
Chorążewicz Patryk
Koselski Marek
Gralewski Roman
Łapiński Piotr
Zadania: SM – pilotowanie czołówki. Sygnałem świetlnym i dźwiękowym poinformowanie obstawy o zamknięciu skrzyżowań.
ŻW – Wystawienie patrolu w celu zabezpieczenia porządku na imprezie.
Straż Miejska – zamknięcie newralgicznego skrzyżowań.

X. Zespół zabezpieczenia technicznego
- Honker UNU 7056 kierowca Zasik Kordian w dniach 01. -06.10
- Star UE 00041 kierowca Ratajczyk Bogdan w dniach 02. -08.10
- honker UH 03207 kierowca Nagiet Łukasz w dniach 05. -06.10
- honker UA 03209 kierowca Wątroba Michał w dniach 02. -08.10 w dniu 05,06 Paweł Matyja
- autobus UWZ 6439 Piotrowski Daniel w dniu 06.10
- kuchnia polowa
Piotr ŻÓŁKIEWSKI - kierownik ds. zakwaterowania zawodników
Zabezpieczenie transportu osób i materiałów. Zabezpieczenia techniczne podczas trwania imprezy. Rozdział noclegów w hotelu (udzielanie informacji o innych możliwościach) i pobieranie za nie opłat. Udzielanie informacji o możliwości zjedzenia posiłku.
XI Zespół ds. obsługi trasy
Krystian ŚWIERC - kierownik ds. pomiaru i zabezpieczenia trasy
Mirosław SZRAUCNER - koordynator, pilot
- Honda UK 0008 kierowca Nowak Tomasz w dniach 03.-06.10
- Honda UK 0008 kierowca Stacherczak Łukasz 03.-06.10
Andrzej KOWALSKI - kierownik punktu z wodą
Artur PISZCZEK - punkt z wodą
Zbigniew MARKOWSKI - obsługa trasy
Grzegorz FLUNT - przygotowanie trasy
Tomasz KUCHARCZYK - przygotowanie trasy
Daniel DULSKI - przygotowanie trasy
Roman PYTEL - starter biegów
Seba - brama przed wbiegiem
Mariusz ZEMBROŃ - rozdzielenie trasy dla kobiet i mężczyzn
11 ucznów Tech. Leś. - zabezpieczenie trasy
10 strazaków OSP - zabezpieczenie trasy
2 żołnierzy ŻW - zabezpieczenie trasy
2 funkcjonariuszy SM - zabezpieczenie trasy

Zadania: Pilotowanie czołówki i ewentualnych niepełnosprawnych (startujących wcześniej). Zabezpieczenie skrzyżowań i miejsc zmiany kierunku biegu. Oznaczenie trasy tablicami co 1 km oraz taśmą ostrzegawczą.

XII Zespół żywienia
Andrzej BUBA - kierownik zespołu - szefowa kuchni
Przemysław Kaniecki - wydawka
Drzał Tomasz - wydawka
Strzebiecka Wioletta - wydawka
Dominika MAńKA - odpowiedzialna za grilla
Anna MRÓZ - odpowiedzialna za grilla
Anna PUŁKA - odpowiedzialna za grilla
Zadania: Wydawanie grochówki na podstawie bonów. Dbanie o czystość na stołówce. Opieka nad gośćmi i sponsorami (zapraszanie na kawę). Przygotowanie dla nich bankietu. Przygotowanie posiłku w formie grila dla obsługi biegu.

Brak mi jeszcze danych kilku osób. Głownie pkt I


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Yaca68
Mała Srebrna
Mała Srebrna



Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Olesno

 PostWysłany: Wto 9:59, 02 Paź 2007    Temat postu: Back to top

Lidia Zientek, Jacek Stanisławczyk - jesteśmy w biurze zawodów od piątku od 16.00
Kierownik sekretariatu wie o tym conajmniej od miesiąca.
Chyba,że coś się zmieniłoQuestionQuestionQuestion


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubliniec Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 9 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach