|
|
Lubliniec
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabuś
Mała Srebrna
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Nie 9:07, 10 Lut 2008 Temat postu: Rudawa 15.06.2008 |
|
|
Najważniejsze wycinki z regulaminu:
IV.TERMIN I MIEJSCE
15 czerwca (niedziela) 2008r. – Rudawa k/Krakowa obok Centrum Usług Motoryzacyjnych „MOSUR”
Start biegu: godz.10.00 – bieg na dystansie 21km 097m
Przebieg trasy (atest PZLA): pętla - start w Rudawie obok firmy „MOSUR”, następnie przez centrum Rudawy, oraz miejscowości: Brzezinka, Więckowice, Zielona Mała, Bolechowice, Karniowice, Kobylany, Dolina Będkowska, Brzezinka do Rudawy, meta obok firmy „MOSUR”.
Trasa asfaltowa.
Limit czasu:
1. Limit czasu dla półmaratonu wynosi 3 godz. Powyżej limitu zawodnicy nie będą klasyfikowani.
2. Zawodnicy, którzy zrezygnują lub nie ukończą biegu zobowiązani są do opuszczenia trasy i zdjęcia numeru. Zawodnik ponosi pełną odpowiedzialność za własne działania i zachowanie stosowne do przepisów ruchu drogowego oraz kodeksu cywilnego.
3. Trasa będzie posiadała pionowe oznaczenia dystansu co 1 kilometr licząc od startu do mety.
Punkty odżywiania będą znajdowały się na 5km, 10km 200 m i 15km 900m.
Zawodnicy zobowiązani są do samoobsługi w punktach odżywiania.
Na pierwszym punkcie żywienia (5 km) na stołach będzie znajdować się tylko woda mineralna i prywatne odżywki zawodników. Na dwóch pozostałych punktach żywienia (10 km 200m oraz 15km 900m), na pierwszym stole będą ustawione prywatne odżywki zawodników, na drugim stole znajdować się będą kubki z wodą mineralną, na trzecim żywność. Zawodnicy, którzy chcą, aby na punkty dostarczono ich własne napoje, zobowiązani są do ich oznakowania w sposób umożliwiający identyfikację i dostarczenia najpóźniej 60 minut przed startem w miejsce wskazane przez organizatorów, zlokalizowane obok Punktów Przyjęć.
Punkty odświeżania będą znajdować się za punktami odżywiania i będą wyposażone w linie zraszające zawodników usytuowane na trasie biegu. Zawodnik może, lecz nie musi skorzystać ze zraszania.
Punkty medyczne – za kolumną uczestników poruszać się będzie karetka pogotowia, na punktach odżywiania będą usytuowane stanowiska ratowników medycznych, na mecie znajdować się będzie druga karetka „R” w punkcie medycznym, oraz stanowiska masażystów.
V. UCZESTNICTWO
1. W półmaratonie prawo startu mają osoby, które ukończą do dnia 15.06.2008r. 18 lat.
2. Wszyscy zawodnicy startujący w półmaratonie muszą poddać się weryfikacji w Biurze Organizacyjnym w dniu poprzedzającym zawody (sobota 14.06.2008r.) w godzinach 12,00 do 21,00 lub w dniu zawodów w godz. od. 7,00 do 9,30 Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód tożsamości ze zdjęciem. Warunkiem dopuszczenia do biegu będzie przedstawienie przez uczestnika do weryfikacji zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do udziału w przedmiotowym biegu lub złożenie oświadczenia o zdolności do udziału w biegu podpisanego własnoręcznie ( podstawa prawna: Dz.U. nr 101 poz. 1095 z dn. 12.09.2001)
3. Decyzje lekarza dotyczące dopuszczenia do biegu i jego kontynuowania są ostateczne i nieodwołalne.
4. Sędzia Główny i Dyrektor Półmaratonu mogą nie dopuścić zawodników do biegu lub nie pozwolić na jego kontynuowanie ze względów regulaminowych.
5. Uczestnicy imprezy biorą udział w biegu na własną odpowiedzialność i wskazane jest ubezpieczenie się na własny koszt od następstw nieszczęśliwych wypadków.
6. Uczestników półmaratonu obowiązuje niniejszy regulamin i przepisy PZLA.
7. Pomiar czasu i ustalenie kolejności będzie dokonywane systemem chipów jednorazowych, bezzwrotnych umieszczonych w numerze startowym. Za chip nie pobiera się kaucji.
8. Każdy zawodnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem biegu i jest zobowiązany do jego przestrzegania.
9. Pobranie numeru startowego przez zawodnika jest równoznaczne z akceptacją regulaminu biegu.
10. W dniu biegu będzie czynny magazyn depozytów, gdzie będzie można złożyć do depozytu rzeczy osobiste zawodników zapakowane do worków dostarczonych przez organizatora. Magazyn będzie czynny w godzinach od 7.00 do 15.00 . Wydawanie worków z depozytu będzie się odbywało za okazaniem numeru startowego. Zagubienie numeru startowego przez zawodnika zwalnia organizatora od odpowiedzialności za pobranie worka przez inną osobę.
11. Zawodnicy będą mieć możliwość bezpłatnego korzystania z umywalni i toalet znajdujących się obok Biura Organizacyjnego.
VI. ZGŁOSZENIA
1. Biuro Organizacyjne IV Jurajskiego Półmaratonu znajduje się w siedzibie KKS „Jura Moto Sport”, 32-080 Rudawa k/Krakowa, ul. Legionów Polskich 30, czynne wtorek, czwartek, piątek w godzinach 8,00-16,00, tel/fax: 012/283-96-73 e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] oraz dodatkowo do dnia 13 czerwca 2008r. w siedzibie Jurajskiej Izby Gospodarczej, 32-080 Zabierzów k/Krakowa, ul.Kolejowa 38, czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-15,00, tel/fax.: 0-12/285-23-75 i 0-12/285-20-93, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Zgłoszenia przyjmowane są: przez internet na stronie [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 11 czerwca 2008r., a także faxem, mailem, lub osobiście w Biurze Organizacyjnym do dnia 13 czerwca.
3. Zgłoszenia w dniu 14 czerwca tylko osobiście w Biurze Organizacyjnym w Rudawie ul.Legionów Polskich 30, w godzinach od 12,00 do 21,00, a w dniu 15 czerwca w godzinach 7,00 do 9,30.
4. Za zgłoszenie uważa się dostarczenie wypełnionego przez zawodnika formularza zgłoszenia i wpłacenie opłaty startowej w wysokości 22 zł (pod warunkiem uiszczenia opłaty do dnia 06.04.2008r.). Po tym terminie zawodnik może dokonać zgłoszenia wpłacając opłatę startową w wysokości:
• 27 zł - wpłata do dnia 04.05.2008r.
• 32 zł - wpłata do dnia 01.06.2008r.
• 45 zł - wpłata po dniu 01.06.2008r.
5. Zawodnicy w wieku powyżej 70 roku życia oraz żołnierze WP są zwolnieni z opłaty startowej.
6. Studenci szkół wyższych płacą wpisowe obniżone o 50%.
7. Opłata startowa nie podlega zwrotowi w żadnych okolicznościach.
Kwotę opłaty startowej należy przelać na konto biegu w Fortis Bank III O/Kraków nr
38 1600 1039 0002 0037 5664 0001 do dnia 11.06.2008r. lub wpłacić gotówką w Biurze Organizacyjnym - do dnia imprezy włącznie.
6. W ramach wpisowego uczestnik otrzymuje:
• numer startowy
• worek na odzież do przechowalni
• koszulkę z nadrukiem okolicznościowym
• bon żywnościowy na ciepły posiłek i piwo lub inny napój
• torbę z upominkami od sponsorów
• medal ( pod warunkiem ukończenia biegu zgodnie z regulaminem )
7. Kluby zgłaszające swoich zawodników zobowiązane są do terminowego dostarczenia wypełnionych formularzy zgłoszeń oddzielnie dla każdego zawodnika.
8. Organizator zapewnia bezpłatnie nocleg pod namiotem w dniu 14/15.06.2008r.. Chętni powinni zaznaczyć rezerwację na karcie zgłoszenia i przesłać ją najpóźniej do 1.06.2008r. do Biura Organizacyjnego. Otrzymają oni na podany mail potwierdzenie rezerwacji. Osoby nie posiadające takiego potwierdzenia będą kwaterowane w namiotach w miarę wolnych miejsc. Organizator nie zapewnia materaców i śpiworów.
9. Osoby zainteresowane noclegami w hotelach proszone są o zwracanie się bezpośrednio do hoteli. Polecamy różne hotele na naszej stronie internetowej.
10. Wydawanie numerów startowych oraz materiałów maratońskich odbywać się będzie w oznaczonych punktach przyjęć w dniu 14 i 15 czerwca 2008r.
VII. KLASYFIKACJE
1. W kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn :
• Kobiety:
K – 18 18-34 lat
K - 35 35-50 lat
K - 50 powyżej 50 lat
• Mężczyźni:
M – 18 18-29 lat
M – 30 30-39 lat
M – 40 40-49 lat
M – 50 50-59 lat
M – 60 60-70 lat
M – 70 powyżej 70 lat
Aby w danej kategorii wiekowej zawodnicy zostali sklasyfikowani, musi ona liczyć minimum 5 zawodników, którzy ukończą bieg w regulaminowym czasie. W przypadku mniejszej ilości zawodników, będą oni klasyfikowani w kategorii o jeden stopień młodszej.
2. Klasyfikacja Generalna kobiet i mężczyzn.
3. Klasyfikacja „europejska”.
Dotyczy zawodników posiadających obywatelstwo w krajach Unii Europejskiej.
4. Klasyfikacja zespołowa.
Zespół tworzy 5 zawodników ( w tym co najmniej 1 kobieta). Musi on posiadać własną nazwę i zostać zgłoszony do dnia 13.06.2008r. godz.14,00. Uwaga Nie ma możliwości zgłaszania zespołu w dniu zawodów.
VIII. NAGRODY
1. W klasyfikacji generalnej mężczyzn:
I miejsce - 800.- zł
II miejsce - 500.- zł
III miejsce - 300.- zł
2. W klasyfikacji generalnej kobiet:
I miejsce - 700,- zł
II miejsce - 500,- zł
III miejsce - 300,- zł
3. W klasyfikacji „europejskiej” mężczyzn:
I miejsce - 2.000,-
II miejsce - 1.200,-
III miejsce - 800,-
IV miejsce - 500,-
V miejsce - 400,-
VI miejsce - 300,-
4. W klasyfikacji „europejskiej” kobiet:
I miejsce - 1.000,-
II miejsce - 500,-
III miejsce - 300,-
5. W klasyfikacji wiekowej kobiet i mężczyzn:
I miejsce - 300,- zł
II miejsce - 200.- zł
III miejsce - 100,- zł
6. W klasyfikacji zespołowej:
I miejsce - 1.000,-zł
II miejsce - 750,-zł
III miejsce - 500,-zł
7. Punktacja zespołowa to suma czasów uzyskanych przez wszystkich zawodników tworzących zespół, którzy ukończą bieg w regulaminowym czasie. Miejsce pierwsze zajmuje zespół o najmniejszej sumie czasów , a miejsca drugie i trzecie zespoły zajmujące kolejne miejsca w tak utworzonym ciągu. W przypadku uzyskania jednakowej sumy czasów przez dwa zespoły, nagrody za oba miejsca są sumowane i dzielone po połowie na każdy z zespołów.
8. Wszyscy zawodnicy którzy ukończą bieg zgodnie z regulaminem otrzymają medal
9. Zawodnikom, którzy otrzymają nagrody zostanie potrącony podatek dochodowy od osób fizycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
10. Wszyscy sklasyfikowani zawodnicy wezmą udział w losowaniu kilkudziesięciu atrakcyjnych nagród rzeczowych m.in. telewizorów kolorowych, odtwarzaczy DVD, sprzętu RTV, sprzętu sportowego oraz nagrody głównej w postaci samochodu osobowego.
IX. KUMULACJA NAGRÓD
1. Nagrody w klasyfikacji wiekowej nie kumulują się z nagrodami w klasyfikacji generalnej i „europejskiej”.
2. Nagrody w klasyfikacji „europejskiej” mogą kumulować się z nagrodami w klasyfikacji generalnej.
3. Nagrody w klasyfikacji zespołowej mogą kumulować się z nagrodami w pozostałych klasyfikacjach.
X. ŻYWIENIE
1. Na trasie podczas biegu będą usytuowane trzy punkty odżywiania zgodnie z pkt. IV regulaminu.
2. Po ukończeniu biegu na mecie zawodnicy otrzymają: naturalną wodę mineralną, ciepłe danie i piwo lub inny napój.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
2. Podczas biegu zawodnicy muszą posiadać numery startowe przypięte do koszulki z przodu na klatce piersiowej.
3. Zawodnicy pokonujący dystans w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani.
4. Uczestników biegu obowiązuje estetyczny ubiór.
5. Zawodnicy, w chwili odbierania nagród finansowych i rzeczowych oraz dekoracji muszą występować w koszulce IV Jurajskiego Półmaratonu
6. Pisemne protesty przyjmuje Biuro Organizacyjne w terminie do 15 minut po zakończeniu biegu. Protesty będą rozpatrywane w czasie do 15 minut od ich zgłoszenia.
7. Wszelkie kwestie sporne dotyczące IV Jurajskiego Półmaratonu rozstrzyga Sędzia Główny, jego decyzje są ostateczne i niepodważalne.
8. Wszyscy uczestnicy biorą udział w IV Jurajskim Półmaratonie na własną odpowiedzialność i nie mogą wnosić żadnych roszczeń w stosunku do organizatorów w razie zaistnienia zdarzeń losowych podczas trwania imprezy.
9. Dyrektor Półmaratonu zastrzega sobie możliwość zmian w regulaminie, o których zobowiązany jest poinformować wszystkich uczestników w formie komunikatów pisemnych wywieszonych na tablicy ogłoszeń obok Biura Organizacyjnego, przed rozpoczęciem imprezy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabuś
Mała Srebrna
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Nie 9:08, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja jade. Kto jeszcze się pisze? Trasa bardzo fajna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madzia
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Nie 14:26, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabuś
Mała Srebrna
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Nie 15:58, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też. Mam ukończone wszystkie starty podobnie jak Szafar i Jaca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kazik
Duża Srebrna
Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:22, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mateusz, ustliliśmy juz że nie zamieszczamy całych reg. biegów i co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madzia
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Nie 22:46, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Gabuś napisał: |
Ja też. Mam ukończone wszystkie starty podobnie jak Szafar i Jaca |
ja pierwszego nie mam bo wtedy jeszcze nie byłam tak zaawansowana biegowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabuś
Mała Srebrna
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Pon 11:21, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
to nie jest cały ok to był ostatni raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabuś
Mała Srebrna
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Wto 17:15, 19 Lut 2008 Temat postu: Samochód |
|
|
Wśród wszystkich, którzy ukończą bieg w regulaminowym czasie zostanie w tym roku wylosowany Volkswagen Polo Trendline
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZM
Mała Brązowa
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: LUBLINIEC
|
Wysłany: Wto 17:18, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
pewnie pojadę ale nie tylkoz powodu VV
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabuś
Mała Srebrna
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Wto 17:34, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Obawiam się Zbyszek, że tym razem nie pobiegniemy razem Chce zrobić tam RŻ jak da rade po takim terenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|